måndag 28 maj 2012

tears streams down your face, when you lose someone you can't replace

hatar verkligen bussresor, inte för de att de är jobbigt att åka fram och tillbaka, nej utan för att när jag sätter mig på bussen och pluggar in musik i mina öron, då kommer tankarna.. tankarna jag inte tänker på i vardan. såna tankar som jag enkelt kan glömma. och då vill jag inte göra annat än att gråta.

jag tänker på dig, tänker på oss, och vad som hände.

men såhär är de alltid, direkt jag sätter mig på bussen så börjar allt ont hitta tillbaka till mig.
och det är aldrig riktigt bra tankar som kommer, utan alltid såna som får mig att gråta...

och som vanligt så slår jag igång lite lipmusik, för är jag väl ledsen så är se lika bra att fortsätta med det en stund,
tills de går över.. kan dock ta ett tag för mig.. om jag börjar vara ledsen så kan det hålla i sig i en vecka.
och det känns som en sådan vecka nu.
även om det är riktigt nära till studenten nu så, ja, är jag ledsen.
kommer nog fortsätta till torsdag/fredag.. du kommer ju hem på torsdag.. hoppas du haft de bra, de hoppas jag verkligen..
men jag hoppas också att du tänkt lite... får inte hoppas för mycket bara...

tyvärr är jag en sådan person som gärna hoppas lite för mycket och så blir jag bara besviken i slutändan.

kommer nog aldrig lära mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam