tisdag 29 maj 2012

sinnessjukt

jag trodde verkligen på de vi hade, men pang så var de borta.

och nu när jag kollar blogginläggen jag skrev till dig, så vill jag bara skratta.

till exempel ett jag skrev: "jag är så lycklig när jag är med dig.

jag trodde verkligen inte att jag någonsin skulle känna såhär igen!
du har fått mig att börja tro på kärleken igen.. så tack.
tack för att du fått mig att le igen!"

ändå ganska skrattretande, eller vad tycker du?

men samtidigt så saknar jag dig så fruktansvärt mycket så jag kan knappt tro de är sant.

tänk så underbart de skulle ha varit om jag bara lyckades vakna upp och inse vilken konstig lång dröm jag haft.. eller typ, vakna upp från koma.. tänk så awesome de skulle ha varit!


men drömma går ju, & drömma är helt meningslöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam