fredag 11 maj 2012

i know i'm home when you put your arms around me♥


Jag saknar - Mattias  
 Jag pratar - arvidsjaurska
Jag skrattar - åt mig själv.

Jag tycker om - min vovvää
Jag avskyr när folk - snackar skit.
Mina närmaste vänner är - dom absolut bästa som finns.

Min första vän hette - elin grahn
Min första kärlek hette - oskar, men nu är min absoluta kärlek mattias
 

Kärlek är - det absolut finaste
Min favoritfilm är - finns för många för att ja ska kunna nämna dom..

När jag borstar tänderna - så är de dags att sova. 
När jag lagar mat - så hoppas jag att det ska vara ätbart.
Jag är rädd för - mörker och döden.
Jag önskade - mig något som var omöjligt att få.
Den värsta känslan är - att jämt vara ensam och inte räcka till.
Den bästa känslan är - när jag är med min stora kärlek.
Jag vill - sommar
Jag är bäst på - att vara den som är sämre.
Jag är sämst på - att vara bäst.
Jag kommer alltid att vara - Matilda 

Det finaste som finns - kärlek
I sommar - så ska jag jobba och umgås med my love  
   
Sist jag grät var - igår.
Jag kan - det jag kan. 

Min mobiltelefon är - en iphone  
När jag vaknar på morgonen - är jag trött.  
Innan jag somnar - kollar jag telefonen en sista gång. 
Just nu tänker jag på att - jag önskar att mitt hjärta kunde ringa.. 
Bebisar är - söta
Mitt första barn - kommer vara ett kärleksbarn. 
Det fulaste som finns är - du.
Jag har aldrig - dött

Idag har jag - gått skola, raggat å kollar bb med matilda :) 
På gymnasiet - är de värdelöst
Jag vill verkligen -ta studenten, NU! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam