onsdag 18 april 2012

varför är man dum när man kan vara snäll?

idag är det onsdag och dagen har varit väldigt slapp.
började dagen med sovmorgon till 10.25, sen hade vi klasstid och efter det lunch.
sen svenska, och sen slutade jag kl 13.. såå skönt.!

hehe, har försökt få tag i hela dagen, typ smsat, ring å terrat han som en riktig liten bitch.. men han svarade inte..
haha, sen får jag ett samtal, gissa vem? ja han, klockan var då, 17.45, haha, den stackarn hade sovit tills nu!
missat hela dagen är aldrig kul, men skönt att sova ibland också! ;)

haha, har ingenting att skriva.. men ska nog snart gå till rummet å umgås med vovvä!

får för övrigt helg imorgon för är ledig fredag, och guuu så skönt de känns alltså!
efterlängtad helg, för då får jag träffa M som jag inte träffat på över en vecka...
denna vecka har gått så jäkla seegt.. men så är det ju...
längtar man efter något riiiiktigt jävla mycket så går tiden sååååå segt...
menmen, imorgon då ÄNTLIGEN får jag träffa han igen!!
SÅ UNDERBART

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam