måndag 2 april 2012

i just don't want to miss you tonight...

sitter på skolan och ska göra nå frågor på sällskapsdjur..

igår kom jag hem från umeå där jag varit sen fredags!
har haft så jäkla kul med elin å tommy! hann även träffa sara:)!


justja!
en jääättttteeeeeeebra nyhet!

JAG HAR FÅTT JOBB!!!

jag är så jäkla överlycklig över de!! :) 
 
jaja, nu är de bara typ en halv vecka innan påsklov!
slutar på torsdag, och då blir det utgång för att fira!
diana ska till mig då å sova över hos mig så hon slipper snåla skjuts av hennes pappa till deppis!
så de blir askul!


men ska gå på lunch nu!

And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment

And all I can breathe is your life
and sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me

'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

And you can't fight the tears that ain't coming

Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam