torsdag 12 april 2012

det strider mot min natur att jag ska vara såhär lycklig...

....men jag älskar det.
jag brukar inte vara lycklig men sen du kom in i mitt liv så har det liksom börjat förändras..
du får mig att le, även dom dagarna då jag verkligen skulle vilja lipa sönder...
när jag känner att jag mår skit, då tänker jag på dig och du lyser upp min dag.
du ska veta, att även om vi inte känt varandra så länge, så är det nästan ofattbart hur mycket jag tycker om dig..

känns som att nu skiter jag fullständigt i vad folk kommer tycka. jag skiter fullständigt i er.

för nu är jag glad. kanske dröjer det inte länge, men jag kommer kämpa för att det ska hålla.
jag är så glad att jag mötte dig.
åh så glad jag är.

fast det är ju självklart jobbigt nu när jag vet att vi inte kommer ses på typ en vecka... :(

men när vi ses ska vi ta igen all förlorad tid!

du å ja.
kan nog inte bli bättre!

1 kommentar:

  1. Ja, det var så inte utan att man blev nyfiken... :)
    Kram!

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam