tisdag 14 februari 2012

En dag..

En dag kommer du stanna upp för några minuter i ditt liv och fatta att du gjort ett stort misstag.
Du skulle aldrig ha släppt den där vännen som, även om hon var störd ibland, så fanns hon alltid där om du behövde henne.
Och även om hon hade sådär konstig humor som du inte förstod dig på, eller att hon inte var lika bra på saker som du var, så gick det när som helst att smsa henne och då var hon där.
Och du kunde vara dryg mot henne, ni kunde småtjaffsa lite som brudar gör, men ni kom alltid tillbaka till varann.
Ni kunde hitta på saker, bara du och hon, dra en reva på stallet, sitta uppe och spela Wii till sent på kvällen. Sitta uppe på er altan och prata och ta nå drinkar, ändå in på småtimmarna.
Kunde fara ut och rida i skogen ibland, hänga på sommarbete, fira påsk tillsammans och bli fulla tillsammans.
Skrika på varann, hata varann och älska varann.
Ge varann smeknamn som Torläjf och Benkkt-urbann.
Kalla varandra bästa vänner.

Och i samma stund så tänker din fd. vän, på alla minnen och stunder ni delar tillsammans, saknar dig hela tiden och ångrar varenda felsteg hon någonsin gjort.
Och hoppas att hon någon dag ska kunna prata med dig igen, kunna kalla dig bästa vän och inte behöva må dåligt för att ha förlorat en av världens finaste änglar.

Du säger att du inte vill ha med mig att göra, det måste ha varit nåt som jag gjort fel, säg vad det är så ändrar jag på mig och blir precis den vännen du vill ha. En som gör dig glad.
Du förstår inte vad du betyder för mig.
Tänk på det jag nyss skrev..

Kom ihåg det du skrev på bdb den 5 juli 2009, när vi hade varit på beach partyt.. Kom ihåg att jag förlät dig för det, vi gick vidare fastän du hade svikit mig nå så jäkulst, jag glömmer aldrig den helgen men jag glömmer heller aldrig när vi gick vidare från det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam