lördag 28 januari 2012

Jag visste inte vilket skick vi var i...

Kommer du ihåg anledningen till varför du älskade mig?
Minns du?
Försök att minnas..
Varför du älskade mig innan vårat slut..
Hörru, försök minnas mig igen.

Jag vet att jag kan vara svår att förstå, speciellt när jag surar ihop av "ingen anledning",
och när jag går ifrån.
Jag vet att du har svårt att förstå varför jag är sån jag är.
Jag kan förändra mig. Om det är vad som krävs, så gör jag det.
Självklart gör jag det...
Jag hade gjort det innan, om jag visste vilket tillstånd vi var i.

Men det var svårt för mig att veta det..
Visst, jag hade mina aningar om vad som var påväg att hända, men jag tror inte att jag ville erkänna det..
För varje skulle jag vilja inse det?
Jag trodde vi hade det riktigt jävla bra..
Men fan så fel man kan ha..
Och förlåt för att jag skriver detta inlägg..
Men jag måste skriva av mig..
Annars behåller jag alla mina känslor inom mig.
Och det är då inte bra det heller..
Jag vill att vi ska prata om såna här saker..
Men jag vet att jag skulle bryta ihop..
Igen, igen, igen och åter igen..

I'm sick and tired of always being sick and tired

En dag, kanske en dag..
Men vi tar en dag i taget.. En dag i taget så ska det kanske bli bra igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam