lördag 3 december 2011

Dag 4 - Min första hund

Min första hund som jag hade hette Jack och var en blandning mellan Border Collie och Norrbottensspets, vilket gjorde att jag såg ut som en svart-vit norrbottensspets.
Riktigt jäkla fin var han.
Han var som en stor tröst just då, för pappa och mamma hade just skilt sig.

Tyvärr sålde vi han efter ungefär ett halvår pga för lite tid, eftersom att jag gick högstadiet då, och vi bodde en bit därifrån så hann jag inte hem om luncherna.. Och pappa hade just skaffat åkeri så han var inte heller hemma.
Vi sålde han till min farbrors kompis som bor i en by utanför Arvidsjaur.
Jag vet att han fick ett jättebra hem där, och jag kommer aldrig glömma han...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam