onsdag 30 november 2011

Svar på frågor

1. Hur som går de att skaffa fram en yxa?? HUR VI SKA JULPYNTA NÄSTA VECKA! Vi borde oxå gå ner till lagårn & hämta oss en gris så vi kan fixa en fet jävla julskinka och grädda i våran wounderfula ugn!! =) 
// Anonyn tjej med sädesärlor i holken!¨

Svar: Jasi, yxan får vi fundera på! Vi ska göra pepparkakshus sen får vi pyssla på lite med lite av varje ;) Jag tycker att vi ska ha det finaste julpyntade huset på grans! :) 

2. Vad önskar du dig i julklapp? 
Svar: En orm! Hehe nej ;) Men typ.. Kläder, presentkort på typ Hööks eller nåt :)) Framförallt en ny telefon, men det vet jag att jag inte kommer få :) Så det ska jag spara ihop till å köpa sen! :) 


Hoppas att fler frågor kommer så lägger jag till svaren här :) 
PUSSHEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam