tisdag 25 oktober 2011

Kan du inte ta skämt, nä men snacka inte med mig då. För jag är ett skämt

Jag klarar tyvärr inte av överseriösa snubbar.
Såna finns överallt och det är bara att leva med det.. That's it!



Annars då..?
Jaa, idag var vi på bruks å kollade när klassen gjorde typ MH-test..
Inte för att jag behövde vara där ändå, nä för jag går inte den kursen..
Men dom verkade tycka att man kunde följa med, frysa sönder fötterna, och som att man inte hade annat att göra?
Var väl helt OK, förutom att det drog ut på tiden somfan.. Oorganiserat var det..
Och imorgon ska vi dra till räddningstjänsten och kolla på snygga brandmän.. ;)

Vill blogga om så mycket men hittar inga ord..

Men nästa vecka är det iaf höstlov! Känns cpskönt att få lite ledighet!
Vet dock inte vad man ska hitta på.. Får se vad som händer..

Åååh, är fortfarande arg.. Men kan inte svära så mycket.. Nej..
Bäst jag lägger ner nu.

Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam