lördag 6 augusti 2011

News

Längesen sist?

PDOL förra helgen, ägde inte, men sög då inte heller.. Var ofc bättre förra året, men oftast så är de ju så. :)
Vi campade på Mohems camping, var fint, men för långt till stan.. Var så omständigt att ta sig fram å tillbaka.. :/ Men då vet vi då de till nästa år.. :)

Har en bra liten sak å berätta, fast de är ju typ bara bra för mig ;b men jag har iallafall fått rum på elevhem på skolan.. :) Känns bra att ha en sak mindre att oroa sig för :) Så känns verkligen lättande..

I helgen så jobbar jag, och Oskar for till Gråträsk ikväll.. Känns lite jobbigt, och blev lite komplikationer ikväll.. Har ju sovit med han varenda natt i sommar, åså sticker han bara, blir tomt.. Kan inte sova ensam.. De är de som är problemet..
Vet inte vad de handlar om, men jobbigt känns det.. Och försöker tänka bort de, och tänka annorlunda, men de är som att min kropp säger nej, skriker nej, och då är de inte mer än för mig än att spela med...


Så nu ligger jag i sängen, nysolad och nyduschad.. Önskar att ja hade ett eget solarium hemma i vardagsrummet, men sån tur har man inte..


Vill ställa en stor fråga, men är rädd att svaret ska bli nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam