söndag 14 augusti 2011

Do you have the strength to go on?

Har jobbat klart för i sommar.. Jobbade typ 9 veckor, och nu är jag less.. Ja.. Less..
Igår jobbade jag delad tur, och på min långrast så följde jag med Hanna, Ebba & Jennifer ut på en ridtur!
Var svinkul och efterlängtat.. Galopperade och hoppade, sviiiiiiinkul!
Det känns i kroppen nu att jag har ridit.. Var ju typ mer än ett år sen.. :(



Imorgon ska jag vara med på en kurs på stallet - terränghoppning för fegisar! :) 
Blir nog svinkul :D Love it! 


Är trött, men blir att hänga med Hanna ikväll å fira att jag är klar med jobbet!












Dagens humör: Glad
Dagens låt: The strenght to go on - rise against
Dagens tv-serie: -
Dagens citat: -
Dagens video: Lejonkungen 2
Dagens sämsta: Övertiden på jobbet
Dagens bästa: Slut på jobbet!
Dagens lsknjgfl: Nu slipper du mig och jag slipper dig, vi ses aldrig igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam