fredag 22 juli 2011

Nu...............

Nu har mina släktingar från USA kommit hit!
Kent, Karen, Kaij och Emma..
Ett kärt återseende var det, och jag var mycket nära gråten...

Har inte träffat dom på 5 år, prick 5 år.. Att de gått så fort.. :/
Underbart att se dom igen, och nu får vi ta vara på tiden tills dom åker hem igen..

På lördag smäller de, för då är de bröllop mellan Sofia Lundgren & Kevin Borg, de ser jag verkligen framemot!
Det ska bli så kuuuul!!! :) :)

Underbart på sidan av de onda..
Jag har ont, men sjukan blir det imorgon iallafall!..
Hoppas de inte är värre än vad man själv tror... :(

Jamen, nu vet ni lite om de senaste som hänt och händer..

Och kameran ska vara framme mycket i helgen! :)

KRAM Å HEJS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam