söndag 5 juni 2011

Angryfuckface

Min dator vill inte samarbeta med mig..
Den hänger sig och lägger av.. Så just I denna stund ligger jag I soffan medans dator är på skrivbordet där det förs över allt jag vill ha kvar till en hårddisk..
Kan nog inte ens gå in på fb samtidigt som de håller på, på datorn.. Så de får jag göra med telefon istället :) är kul att man kan de ;)

Så när de är klart så ska jag ta å sova :) ska upp vid 9 imorgon för å cykla till stallet och kolla hopptävling och sociala med min underbara bästavän <3 gissa vem? Helt rätt, Hanna! Du är världens finaste tjej, och du förtjänar verkligen nån som älskar dig för den du är och som skulle vilja skrika ut till hela världen om att han är stolt över att vara med världens finaste girl! Komihåg att jag alltid vill ditt bästa!<3
& Lycka till imorgon (söndag)! De kommer gå superbra :)


Jaja, love you all! Hejdå..

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam