onsdag 25 maj 2011

Iiiiih! :)

Jaa! :)
Snart får jag min kissebäbis! :))
Längtar som en kattvalp! ;)


Ja, förutom de..
Allt är som off the road just nu..
Ena sekunden(när jag är hemma) så är nästan allt underbart! Och andra sekunden(när jag kommer hit) så är allt pest och pina..
Ingenting här är roligt längre.
Tur som FAN att de snart är sommarlov!
Kommer inte sakna nåt, varken skolan eller nån människa på detta ställe..
(Förutom Ida;))

Det finns inget att gilla med denna skola..
Nu vet ni de.. Jag rekommenderar den inte till en enda!
Nu är det ute. Då vet ni.

Längtar hem, veckan är ovärd. Hade inte behövt vara här.. Men ändå är ja de.. BLÄSH!
Jamenja. Nu ska jag fortsätta på Ekologin..

Går förresten inte att göra nåt med mitt mobila bredband i lägenheten.. Tur skolans dator funkar lite iallafall..
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam