måndag 30 maj 2011

Förutom..

Förutom Hoodieinlägget så måste jag ju som skriva en om allting annat också! :)
Typ vad jag har gjort i helgen och då börjar jag såhär:

Kom hem torsdag för jag var ledig fredag, och då for jag på stallet för å träffa Hanna.
Fredag så tog jag det mest bara lugnt på dagen då Oskar jobbade, for å träffa pappa och Gabriella och sa hej till dom innan dom drog till Mallorca.. (SNACKA AVIS JAG ÄR!)
Och på kvällen tog vi de bara lugnt..
Lördag så steg jag upp 14 för Oskar ville vara snäll när jag hade varit uppe till 4 på morgon.. Kollade Jersey Shore!
Sen vid typ 16 for vi till Grannäs och vid 18.30 till Gråträsk för 60-års-kalas-middag! Supergött var he med smörgåstårta!!
Sen for vi tillbaka till Arvidsjaur och då blev he lite party, dock väldigt lugnt.. Socialdrickande är bland de bästa! Och vid tolv for vi ut på ishallen, kan dock inte säga att de var så ösigt eller kul över huvudtaget..
Var fullt med läbbiga gubbar och gamlingar.. HOoOJa..
For hem vid två då vi fick skjuts hem av Jenny och Robin! Tack för skjutsen, för mina fötter ville inte umgås med mig nå mer!
Sen söndag så tog vi de lugnt, for på ica köpte ingredienser till tårta, for hem och bakade, beställde pizza, åt, for till mamma och firade morsdag!
Sen for Oskar och träna och när hans träning slutade så for vi å basta! MYS!!

Haha, men nu har jag skrivit min helg iaf..

Nu sitter jag i biblioteket på skolan och dör typ.. Har håla nu.. Jiiippie! Nja. 
Imorgon ska jag hem igen, kan inte riktigt erkänna att jag tycker de var värt att jag kom hit i veckan.. Haha, men ja, måste man så måste man! ;) 
Nu ska jag nörda facebook ett bra jävla tag, Hejdå!!!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam