onsdag 6 april 2011

You are my everything!♥

Jag saknar dig älskling!
Längtar efter att få krama dig & att få känna din värme!
Du är helt underbar!

I love you!


Nu sitter jag i datasalen och har lunchrast..
Snart börjar ekologi och jag försöker tagga till.. Och det går... Hm.. Sådär..
För det suger ;)
Men det funkar väl ändå!
Sen har vi djursjukvård och jag hoppas på att vi ska göra nåt roligt då!
Men det lär ju inte hända :P


Igår var jag på schtaan med IdaO och min vövve!
Jag hittade klänningen på REA som jag kollat på cplänge!
Köpte den för 50 spänn, kommer hem, prövar den och den är för liten :/
Så måste till stan idag igen!
Tur för mig att klänningen var billig! =)
Men idag så lämnar jag dock Nea hemma, så slipper jag oroa mig för att hon ska bli stulen eller liknande..
Det var faktiskt en jätteläskig gubbe igår som stod å stirra på henne, gick närmare hon, och ännu närmare.. Sen såg han att jag stirrade så då gick han därifrån. Tur de, annars hade jag nog måstat ta fram ARGA-MATILDA ;)) och det hade inte varit så kul, för han då såklart! ;)


Imorgon åker jag hem, för vi är lediga på Fredag! Underbart! :))
Ja, de var väl de jag hade att skriva idag.. Hoppas ni fattade nå :P
Haha, Hejs!!!!

/MATILDA

1 kommentar:

  1. ÅÅ var en mysig tur det! ;)
    Men gubben var fan läskig... :/

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam