fredag 8 april 2011

Lista

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[x] kär
[x] glad
[x] trött
[] vild
[x] lugn
[] nervös
[x] uttråkad
[/] irriterad
[] ledsen
[] besviken
[] arg
[] Sjuk
[] stressad
[] förvirrad
[] sårad
[] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: Ida, HannaN, Oskar.
Någon som du längtar efter: Kusinerna!
Något som du längtar efter: Sommarlov!
Någon som du hatar: Skitsnack, falska svin, blickar och orättvisa
Vem kramade du senast: Oskar
Vem kysste du senast: Oskar
Vem ringde dej senast: Jobb!
Vem ringde du senast: Mamma
Har du några kärleksproblem: Nej inte för tillfället iallafall
Har du ätit något idag: Ja
Har du gråtit idag: Inatt
Har du skrattat idag: Ja


JAG:
Är singel: Nej
Saknar någon just nu: Alltid
Är rädd för att bli övergiven: Ja
Svär ofta: Ja tyvärr
Sjunger i duschen:  Ja
Morgonperson: Mjo
Är kär i kärleken: Ja
Skrattar åt mina egna skämt: Haha ja.
Vill ha barn: Så småningom
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: Would do it anyway

HAR DU:
Glasögon/linser: Ja, men använder inte
Piercingar: Nej
Syskon: Ja
Pojk/flickvän:  Ja
Jobb: TYP! :D
För många vänner: Nej 
Rymt hemifrån någon gång: Nja
Färgat håret: Ja
Bra självförtroende: Kunde varit bättre
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: ÄR
Dumpat någon: Mmm
Brutit ett ben någon gång: Nej 
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja
Somnat gråtande: Ja


BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: Ja
Ha ångest: Ibland
Drömma mardrömmar: Varje natt jag sover utan Oskar
Klä dig i svart: Jo
Hata folk: Mja
Lita på folk: Har svårt för det.

SISTA PERSONEN SOM:
Du delade en dricka med: Oskar kanske
Du fick sms från: Ida :)
Du snackade med på msn: HannaA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam