tisdag 26 april 2011

Easter

Å hojja, vilken påsk alltså!

Kunde varit bättre om man säger så.

Var ganska mycket tjafs å krångel hit och dit.. Löste sig, men helgen var ändå inte alls på topp..

En kompis till oss bröt nacken natten mot fredan..
Sänkte stämningen för alla.. Ingen var nog riktigt på partyhumör.. Konstigt? Nej.

Tur det gick så bra iallafall.. Tur i oturen helt enkelt..

Näe, trodde Påsk 2011 skulle äga.. Men det gjorde den inte.
Påsk 2010 var den bästa.. Det finns inget som kommer klå Påsk 2010.. Kommer alltid ligga högst upp på listan!



Whatever... Nu har jag iallafall påsklov i en vecka, sugigt bara att Oskar jobbar och alla andra går skola.. Då blir det inte att de finns så mycket att göra..
Förutom, att plugga..? Kul? Nej! Men mamma, jag ska göra de ändå..

Idag har det varit en riktigt seg dag måste jag säga.
Steg upp 11 när Oskar kom hem på lunch. Sen har jag bara suttit här oklädd vid datorn..
Har nyss diskat och nu ska jag kolla lite plugg...

Ja, hmm.. Hejdå 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam