tisdag 1 mars 2011

ska testa nåt som alla redan gör..

En sånhär lista som jag är övertygad om att du har sett förut! :) 
Börjar ikväll! :)


Dag 1 - 10 saker om mig själv. 
Dag 2 - 10 saker jag tycker om. 
Dag 3 - 10 saker jag ogillar. 
Dag 4 - 10 favoritplagg. 
Dag 5 - 10 viktiga personer. 
Dag 6 - 10 saker jag vill göra innan jag dör. 
Dag 7 - 10 av mina favoritlåter. 
Dag 8 - 10 saker jag inte kan leva utan. 
Dag 9 - 10 sätt att vinna mitt hjärta. 
Dag 10 - 10 bilder jag tycker om. 

__________________________________

Dag 1 - 10 saker om mig själv. 
* Jag älskar Oskar
* Jag älskar min familj
* Jag älskar hundarna i mitt liv!
* Jag är så skolless så det bara skriker om det!
* Jag saknar mina gamla vänner
* Förutom Oskar, min familj, hundar och bästavänner, skulle jag inte klara mig utan mobilen. 
* Hanna Nilsson är min bästa vän
* Jag hatar Öjebyn
* Jag saknar Oskar
* Jag saknar Nea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam