onsdag 16 februari 2011

bullshit

Jag saknar - Oskar.  
 Jag pratar - korkat
Jag skrattar - med mig själv.  

Jag tycker om - bakverk
Jag avskyr när folk - snackar skit.
Mina närmaste vänner är - bäst 

Min första vän hette - Elin
Min första kärlek hette - Oskar, och så är det fortfarande!♥
Kärlek är - det finaste som finns.
Min favoritfilm är - det finns många! 

När jag borstar tänderna - så är jag trött. 
När jag lagar mat - så hoppas jag att det ska gå att äta.
Jag är rädd för - mörker
Jag önskade - mig en riktig vän.
Den värsta känslan är - att jämt vara ensam och inte räcka till.
Den bästa känslan är - när jag är med Oskar!
Jag vill - ha påsk och sommar!
Jag är bäst på - att vara lite sämre än Oskar!
Jag är sämst på - att vara sämst.
Jag kommer alltid att vara - Matilda 

Det finaste som finns - kärlek
I sommar - så ska jag jobba, och åka på semester med älsk!
Sist jag grät var - igår.
Jag kan - det jag kan.  

Min mobiltelefon är - bäst!  
När jag vaknar på morgonen - är jag trött.  
Innan jag somnar - tänker jag på Oskar!
Just nu tänker jag på att - jag hoppas att min bil går igenom besiktningen och att Oskar hämtar mig på fredag ;)
Bebisar är - söta när dom inte gråter
Mitt första barn - kommer vara söt!
Det fulaste som finns är - du!
Jag har aldrig - hängt mig.  

Idag har jag - gått skola 
På gymnasiet - går det bra. 
Jag vill verkligen -gå klart skolan och aldrig mer komma tillbaka till grans.

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam