söndag 23 januari 2011

taggar två veckor hemma i arvidsjaur!

känns såååå skönt att inte behöva fara till öjebyn på två veckor! :)) är som att ha ett extra lov! förutom att jag måste stiga upp före sju för att göra mig klar och sen fara till stallet vid halv åtta! har praktik nu i två veckor på ett av dom ställena jag älskar mest, kan det bli bättre?!

jaja, nu sitter jag vid min dator och just brevid mig sitter oskar och nea i soffan och kollar blue mountain state!

har dessutom kommit på att jag ska börja ett nyttigare liv!
för jag får nästan ångest när jag trycker i mig sötsaker.... sjukt, så har jag aldrig känt förr..
men jag vill gå ner i vikt, och det blir man inte om man äter en massa gott!
jag ska äta nyttigare.. och istället för sötsaker ska jag äta frukt, apelsiner kommer jag sikta in mig på mest för jag är i en apelsinfas just nu! ;) men de är ju bara bra.. eller hur? :)
åså ska jag försöka få oskar att börja äta lite nyttigare.......... wish me luck? ;) haha

men nu ska jag kanske ta å försöka hitta nåt roligt spel att spela eller kolla bms med älsk... får se hur jag gör.. :)

ha det så bra tills vi hörs nästa gång! :)

2 kommentarer:

  1. Sv: Jo jag var in och kikade på de där skorna. De var ju dock inte lika höga och inte lika snygga som det riktiga exemplaret.

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Men den är långt ifrån lika god som på blå ängeln dock :P

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam