lördag 20 november 2010

Tu sais que je t'aime mille fois la terre et à l'arrière?


Visste ni?

att jag har – världens bästa pojkvän
att min senaste kyss – var helt underbar, som vanligt
att jag funderar på – en massa olika saker som ofta gör mig ledsen
att jag inte gillar – idioter
att jag pratar – lite för mycket ibland
att min första riktiga kyss – var helt fantastiskt
att kärlek är – det bästa som finns
att jag gillar – min vovve
att jag alltid kommer att – nemo♥
att jag är förälskad i – oskar sandman
att sist jag grät var – inatt
att min mobiltelefon är – väldigt viktig för mig.
att när jag vaknar på morgonen –  är jag trött
att innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna
att idag har jag – tagit det en massa lugnt med älsk och mitzi
att jag just nu tänker på – att ja borde prata med älsk om hund
att i morgon kommer jag – ta de lugnt
att jag hoppas – att de blir en sjukt bra kväll!
att jag verkligen vill – fylla år och skaffa en vovve!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam