måndag 1 november 2010

je suis tellement fatigué de tous les idiots stupides.

anledning nr 1:
jag har lov, vaknar 9 av att tvättmaskinen är i full gång + att dörren till den är öppen..
vi har ingen dörr till sovrummet, bara ett draperi, så det hörs väldigt tydligt..
sen har HAN hett igång en film på typ högsta volym och sen somnat till den.. och vi har lövtunna väggar här.. så klart ja vaknar av det...
jag stiger upp, stänger dörren till toan, sen tar jag tag i hans dörr och smäller igen den så att han vakna.. sen går jag och lägger mig.

anledning nr 2:
jag hade underkläder i tvättmaskinen, och när tvätten är klar så lämnar han mina kläder kvar i tvättmaskinen (alltså i några timmar fick dom ju ligga där innan han tänkte hänga upp de) och hängde bara upp sina kläder!? ja mena, hur svårt är det att hänga upp kläder? skulle de vara jag som slog igång en maskin så är det såklart att jag slänger i mer kläder och inte bara mina kläder som ligger i tvättkorgen? det gör man ju såklart.. :o
och då brukar ju jag också hänga upp HANs kläder? men näää, han lämnade dom flera timmar i maskinen för att han ogillar mig extremt mycket, moget? jag gillar verkligen inte han heller, men jag hänger ändå upp hans kläder? verkligen ingenting jag kommer göra i fortsättningen.......

jag blir faktiskt less på att bo vägg i vägg med en idiot som hatar mig... trust me, han har sagt det.
fattar verkligen inte hur han kan bete sig så?

idioterik.

4 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att ni inte gillar varandra. Men tro mig Matilda, om du ger honom leenden och föregår med gott exempel, alltså är vänlig mot honom, då vänder det så småningom. Och det är viktigt;).Kraaaam/mamma

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ska be din pojkvän säga åt sin rumskompis att bete sig! Ska han bo där så måste han ju kunna acceptera dig som är tillsammans med han som också bor där!

    SvaraRadera
  3. dock är dom bröder, så det blir lite annars då... eller är det bara jag som tycker det?

    SvaraRadera
  4. Om de är syskon så tycker jag det skulle bli enklare att säga ått honom. För då måste han ju förstå att han måste bättra sig! Och är det så att han inte gillar dig så får han antingen flytta eller bara lära sig leva med dig, svårare än så är det inte! Säg ifrån och stå på dig!

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam