söndag 3 oktober 2010

tar vara på tiden..

usch, idag är det söndag.. och alla vet ju vad det betyder för mig :/
-----> Öjebyn! BLÄ!

jaja, men bara å bita ihop.. finns inte alltför mycket att göra åt det.

har ändå haft en bra lite längre helg hemma med oskar..
kom hem torsdag, då jag fick min telefon fixad med smsgrejset..
fredag så var jag hemma ett tag sen var ja ut med mitzi, och när oskar komme hem från jobbet så for vi till hans gammelmormor och firade henne som fyllde 97 år! :) sen när vi kom hem tog vi det endast lugnt.
lördag, var vi till grannäs några timmar och åt crepes till lunch och bara hade de trevligt.
sen på kvällen for vi till mamma å janne å käkade.. och efter det for vi hem, åså komme ante, moa och pontus förbi! blev en riktigt bra kväll faktiskt! :)
och idag, jaa, vad händer idag? ingen aning.. ska bara ta vara på tiden innan jag måste fara..

vet inte vad ja ska skriva nu faktiskt ;s
men jag bloggar nog mera sen nån dag!


Oskar, Du Får Mina Dagar Att Lysa, Ingen Annan Skiner Som Du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam