måndag 18 oktober 2010

jag hatar när du står för mina förändringar

jag hatar att du alltid står där du inte ska vara.
jag hatar att du alltid hör vad jag tänker på.
jag hatar att du finns.
jag hatar att det finns en anledning till att måsta tänka på dig.
för det du sa gjorde så jävla ont.
du får mig att må så piss.
och när jag vill göra en liiiten förändring så går det inte för att du står på det stället du inte ska vara på.
dra åt helvete.
fattar inte varför jag bryr mig egentligen.
du är ett enkelt svin som har ord som sårar as hell.
i hate you soooo fucking much.
alla vet om det.
jag har berättat för ALLA.
alla, alla, alla vet.

jag hatar att du kan få mig att må piss även om jag absolut inte känner dig.
du känner inte mig heller. inte det minsta, över huvud taget.


go and burn.


du är ett svin.


slå upp ordet hora i en ordbok å kolla upp den riktiga betydelsen. för du verkar inte ha nån koll alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam