torsdag 23 september 2010

var hon vackrare än mig....?

Testet startar: 23:00
Jag heter: matilda
Min ålder är: snart 18


JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: inte riktigt
Nöjd med mitt utseende?: samma här
En typ som gillar att bråka?: nej. men är ändå duktig på de
Längre än 1.75cm?: nej
En person som älskar att retas?: ja!
Alltid glad?: inte de..
En kille?: nej
En tjej?: tydligen
Super kär?: JA
Status?: upptagen
Positiv när det händer tråkiga saker?: knappast
Neger?: nej

JAG BRUKAR
Se på tv?: nä
Vara med mina vänner?: nja
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: ibland
Vara naken?: ibland
Be till gud?: nej
Sova?: ja
Spionera om dina föräldrar har samlag?: nej aldrig
Sjunga i duschen?: ja
Skutta runt på stan som lilleskutt?: haha nä
Prata med dig själv framför spegeln?: ibland
Stöta på andra fast du redan har en pojkvän? nej!
Gå till stan för att stila?: nej
Åka buss?: ja
Knulla folk i röven?: nej?

JAG HAR
Hamnat i bråk?: ja
Blivit slagen?: ja
Fått komplimanger av en okänd?: jå
Skrikit åt en okänd person?: jo
Klarat ett prov?: ja
Sårat någon? ja
Ramlat ner för en trappa?: jå
Slagit någon tillbaka?: ja
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: nej
Slagit en vän?: säkert
Druckit te?: ja
Kallat din vän för sexbomb?: hah jå
Stått på ett tak?: ja
Klagat på dig själv?: ja
Sagt fula ord till dina föräldrar?: tyvärr
Rymt hemifrån?: nja
Fuskat på prov?: läxa
Tagit droger?: nej
Rökt?: en gång
Gillat en av samma kön?: nej
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: ja

JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [/] när jag är arg
Pumpa mutta [ ]
Lol [ ]
Omg [ ]
Hallå [x]
Tönt [ ]
Idiot [x]
Bög [ ]
Gay [x]
Wtf [x]
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Fitta [x] när ja är arg
Sköjj [ ]
Kuk [x] när ja är arg
Snopp [x]
Balle [ ]
Ffs [x]
Btw [x]
Brb [x]
Fuck you [x]
Gölligt [ ]
Nice [x]
Exstat [ ]
Kåt [ ]
Schnopp [ ]
Peddo  [ ]
Kuksugare [ ]
Maybe [ ]
Baby [ ]
Babe [x]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

JAG HAR ÅKT
Buss?: ja
Taxi?: ja
Bil?: ja
Flygplan?: ja
Moppe?: ja
Häst?: ja
Dubbeldäckare (buss)?: ja
Helikopter?: ja
Ambulans?: nej
En röd Bmw?: säkerrt
En gul Volvo?: säkert
En vit Saab?: säkert

TESTET
Var skitkul?: nja.. ett bra tidsfördriv
Var spännande?: nej
Roligt?: nej
Säg ett valfritt ord: oskar
Vad ville du få ut av ordet?: gissa?
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: dom vet de nog redan
Vad ska du göra nu?: kolla film
Vad är det för dag idag?: torsdag
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: oskar
 Sista frågan, vad är klockan nu? 23:07

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam