tisdag 28 september 2010

jag säger bara tre ord: JAG ÄLSKAR DIG!

jasi.. nu är ja ju i öje.. och jag kan ju säga att ja inte riktigt gillare...
vill vara hemma med min älskade oskar! det är då mycketmycket bättre! :)
men som oskar & mamma säger, likabra att göra det bästa av situationen! å dom har såklart rätt.,
men när man sitter här ensam (okej mitzi är här) i en lägenhet så blir det snabbt tråkigt å ledsamt..

men nu är det ju bara några få nätter kvar :) så de är ju som ändå lugnt! :)
TVÅÅÅÅ nätter kvar! :D sen är jag hemma hos min älskling igen! :) jag längtar!


jaja, när ja ändå bloggar så kan jag ju passa på att blogga om min asbraiga lur!
är så nöjd med den! :D
så tack igen till mamma (www.caharonu.blogspot.com), janne, pappa & gabriella (www.gabriellas.se)
som jag fick telefonen av, som en present i förskott till min 18-årsdag! :D

en samsung galaxy s för å va exakt! :D AAAAAAASBRA! :D



hihi, men nu har ja inte så mycket mer att skriva, så nu säger jag godnatt och hejdå för denhär gången! :)


oskar, jag saknar dig!

1 kommentar:

  1. Hej Matilda, Bra!!!, att du gör det bästa av situatione:))

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam