fredag 10 september 2010

jag har / jag ..........

(x) hamnat på sjukhus/akuten
(x) förlorat någon jag älskade - en vän
( ) dödat någon
(x) bakat sockerkaka
( ) velat dö
(/) lyssnat på samma låt en hel natt
(x) ätit godis istället för att gråta
(x) varit ordlös
(/) hatat värme
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(/) dissat någon som gillar/gillat mig - säkert
(/) hatat någon som jag egentligen älskar
(x) ångrat mig
(x) varit svartsjuk
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
(x) tror på det övernaturliga
(/) har hatat mina föräldrar - inte hatat på riktigt
(x) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat min kropp och mitt utseende
(/) spelat gitarr
(x) sjunger i duschen
(x) har sett någon döende
(x) har vibrerat av nervositet
(x) tagit någon på asset
( ) slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
( ) gillar inte då folk frågar mig saker.
(x) drömmer ofta mardrömmar
( ) skulle kunna döda för någon.
(x) skulle dö för någon
( ) har ett smeknamn
(x) somnat på golvet
( ) hånglat på tunnelbanan/stationen
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
(x) har haft oskyddat sex
( ) tagit min kompis pojkvän
(x) cyklat utan händer
(x) känt mig som ett as
(x) kysst mej själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) hållit i en orm .
( ) varit så full att jag inte kunnat gå
(x) trott att jag varit odödlig
(/) kastat min telefon i vattnet - tappat
(x) vaknat av att jag gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
( ) önskar mig ett liv med en speciell person
( ) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
(/) kysser med öppna ögon - ibland
( ) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd
( ) kan tre eller fler språk
(/) har bra självförtroende
( ) tror på gud
( ) är en negativ jävel
(x) drömt att jag varit död
(x) har aldrig druckit öl
(/) trivs med min kropp
( ) är dålig på att säga nej
( ) har någon gång känt dödslängtan
(x) avskyr matte
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
(/) Faller nästan alltid för fel personer - förr iallafall. inte nu!
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu - ger vad som helst för att få vara med oskar 24/7
(/) gillar muskler
( ) hatar mjölk
(x) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon
( ) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd                       




ÄR DU?
---
1. Är du snygg? - nja, vet inte riktigt
2. Är du fet? - nja
3. Är du smal? - nja
4. Är du en tönt? - tror inte de
6. Är du sjuk? - nej
7. Är du feg? - nja
8. Är du törstig? - ja
9. Är du 15 år? - nej
10. Är du rik? - nej
11. Är du fattig? - ja
12. Är du smart? - haha ja
13. Är du shoppingsugen? - jo..
14. Är du retsugen? - lite ;p
15. Är du saknad av någon? - vet inte.

SKULLE
---
1. Skulle du vilja vara längre? - lite kanske
2. Skulle du vilja väga mer? - nej
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - nej
4. Skulle du dricka dig full nu? - nja

KAN
---
1. Kan du vifta på öronen? -  jo :D
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej :(
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - nej
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - nejeee
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - ja
6. Kan dina vänner lita på dig? - ja
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - jo 

ANTINGEN ELLER
---
9. Pierca tungan eller näsan? -  tungan
10. Vara seriös eller rolig? - rolig, alltså oseriös
11. Brinna upp eller drunkna? - men blä. inget
12. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar

SVARA ÄRLIGT
---
1. Tycker du om någon just nu? - jag älskar någon just nu!
2. Sol eller måne? - båda
3. Vinter eller höst? - vinter
4. Soligt eller regnigt? - soligt

OM MIG
---
1. Hur mycket är klocka just nu? - 19:24
2. Fullständigt namn? - ida matilda eklund
3. Vart vill du bo? - var som helst, så länge de här med oskar!
4. Hur många barn vill du ha? -  typ 2
5. Vill du gifta dig? - ja
6. Är du kär? - JA!
7. Favoritårstid? - sommar å vinter

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA
---
1. Kysst någon? - jaaa!
2. Blivit kramad? - jaa!
3. Känt dig fånig? - jo
4. Saknat någon? - jaa
5. Ljugit? - nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam