fredag 9 juli 2010

you never gonna be alone

längesen ja blogga.. men anledningen till de är att jag och oskar har varit i grannäs och varit hundvakt när hans föräldrar for bort (:
jobbigt på morgon, men annars var de mys : )

har inte så mycket att skriva om de :)
vi har badat och myyyyyyyyst!
underbart har de varit :)

och igår(torsdag) när vi komme hem så for vi till oskar, och jag duschade, och oskar for på träning.. sen gick jag på en promenad en sväng..
och jag kan lova att min skalle värkte..
idag har det varit extremt. och såååhäääääääääääääääääääääääär
|---------------100 m---------------| ont har jag haft...
men så kan de vara.. får liksom ta å leva med de verkar det som. :b

det löser sig väl så småningom :)


jaja, till veckan börjar jag jobba. taggad? nej. det kan jag väl inte säga.. jag är faktiskt nervös.. och det har jag varit några veckor nu.. och det är ju egentligen sjukt eftersom att jag jobbade med dedär förra året.. så jag vet ju som hur de går till å allt.. menmen, önska mig lycka till! min första dag är tisdag eftermiddag! hoppas ni tänker på mig då. även DU oskar ;)

menmen, nu ska jag vara soooocial med älsklingen!
hörs senare! godnatt!


J A G  Ä L S K A R  D I G  O S K A R !

2 kommentarer:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam