onsdag 21 juli 2010

please don't leave me here, lyin' on the ground,.

jag saknar dig redan älskling..
även om det bara gått några få timmar..
jag hoppas du inte tycker att jag är jobbig.
för jag älskar verkligen dig.
och sån människa är jag,..
eller jag har inte alltid varit det..
men jag blev sån för ungefär 8 månader sen.
när jag träffade dig.
du har gjort mig till en bättre människa.

jag blev ledsen när du for idag..
men jag fick som en underlig känsla.
när jag såg dig packa ihop datorn, den som alltid stått där.
kändes som att du packade och for.
som att du inte kommer tillbaka..
men jag vet ju att jag har fel, att jag bara inbillar mig.
förlåt för att jag är såhär, men jag kan inte hjälpa det.

du är världens bästa.
jag vet inte hur många gånger jag har sagt det,
och jag tror inte att du förstår att jag verkligen, uppriktigt, menar det.
vartenda ord, menar jag.


det kommer vara vi, för alltid, jag känner det på mig!



_________
till bea ;

if it makes you happy
it can't be that bad
if it makes you happy
then why the hell are you so sad

1 kommentar:

  1. Du är så gullig Matilda, verkligen snäll! ♥
    Är verkligen ord man kan ta till sig och tänka på!

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam