lördag 10 juli 2010

lägger upp några bilder.. och lite annat

tror att jag har glömt lägga upp bilder på kläderna som jag fick av gabriella på skolavslutningsdagen! tack än en gång, jag älskar kläderna!!




















är faktiskt riktigt snygg på, om jag får vara ärlig (a) ;)





















och väldigt mysigt material på denna! :)





















och en sjukt snygg jacka som jag älskar!




















jättesnygg tröja, som man kan ha till typ leggings eller bara vanliga byxor, men jag använder till leggings :)



NÅ, vad tycker ni? :)


_________________

1. Vad är ditt mellan-namn? ida
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? matilda duger!
3. Är du i ett förhållande nu? ja! med världens bästa!
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? vi är på våran åttonde månad nu :)
5. Vem var du tillsammans med sist? -
6. Får man fråga varför det tog slut? -
7. Har du haft ett seriöst förhållande? jag har en seriöst förhållande!
8. Vem vet mest om dig? oskar och hanna
9. Vad gör du på fredagskvällar? är med älsklingen
10. Bästa filmen du någonsin har sett? finns många
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? nej
12. Har du någonsin varit full? ja..
13. Har du testat droger? nej
14. Röker du? nej
15. Snusar du? nej
16. Saknar du någon just nu? hanna
17. Hur mår du idag? bra faktiskt
18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? var extremt ledsen över en sak som mamma vet om + att jag firade henne! grattis älsklingsmamma!
20. Bästa minnet från sommaren? denna sommar? alla dagar med oskar!
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? minns faktiskt inte
22. När var du där? -
23. Är du rasist? nej!
24. Har du helt svenskt ursprung? ja
25. Om nej, vart kommer du ifrån?
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? svenska
27. Ser du fram emot någonting just nu? pussa på min älskling som sitter en halvmeter ifrån mig..
28. Sköter du skolan? jo
29. Vad hade du för betyg förra terminen? inte så bra.. men de duger
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? vg++ mvg-
31. Vilket ämne var det? svenska
32. Har du fått ig på ett prov? jo
33. Har du spelat/spelar du i ett band? orkester när ja var liten.. räknas de?
34. Anser du dig vara intelligent? njjaaaa
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? dessa månader med min älskling!!
36. Vilken va den värsta tiden då? hösten -09
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? ja.. då
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej
39. Har du haft sömnproblem? nej
40. Hur ofta gråter du? ibland
41. Vad gör du när du mår dåligt? gråter
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? hanna, oskar
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? har inget ex
44. Vilken klass går du i nu? 2hund
45. Vilken skola? grans
46. Har du varit otrogen någon gång? nej! aldrig!
47. Har någon varit otrogen mot dig? nej
48. Är du stolt över dig själv? ibland
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? att jag är jag.
50. Vad får du ofta komplimanger för? mitt hår
51. Har du lätt att få folk att skratta? om jag skrattar åt mig själv så brukar folk hänga på
52. Cider elller öl? cider!
53. Har du några talanger? jag kan vifta på öronen
54. Vet du om någon är kär i dig? aaaaa, jag! /oskar
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? ja :)
56. Vad står det i ditt senaste sms? :)
57. Hur lång är du? 167,5
58. Hur mycket väger du? 60
59. Vilken storlek har du på kläderna? s/m
60. Har du svarat ärligt? ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam