torsdag 15 juli 2010

dator är det enda sömnpiller som man tar genom ögonen

idag har vi varit i sandträsk och badat : )
jag fick inte veta av oskar att det var dit vi skulle förrän vi satt i bilen påvägen dit :b
så jag hade nåt att grubbla på ett bra tag :)

menmen, nu sitter oskar och spelar och jag leker i picasa :)
vet inte riktigt vad mer jag ska skriva :)
 men jag bloggar mer imorgon.. jobbar förresten eftermiddag imorgon, och jag har sett att de ska regna, så jag kan ju inte säga att jag är speciellt taggad... är avis på oskar som får ligga hemma i hans mysiga säng och sova exakt hur länge DU vill! ;)
tänk de du älskling, jag är sjuukt avundsjuk!
jag har nästan tänkt tvinga med dig ut imorgon och sitta med mig i 5 timmar.. hur skulle de kännas va? ;)
haha, menmen, nu ska jag fortsätta skriva med frida och leka med picasa.. och försöka att inte bli rädd när alla "lego"gubbar hoppar fram i cs :p haha

menmen, godnatt så småningom :D

puss på oskar!

2 kommentarer:

  1. Tycker synd om dig som måst ut i regnet imorgon men jag kommer att stiga upp samtidigt som dig så jag hinner att peppa dig lite grann innan du ska och jobba (: puss <3

    SvaraRadera
  2. låter riktigt bra det, älskling! :) <3 jag älskar dig! PUSSS!

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam