tisdag 8 juni 2010

SOMMARLOV

so damn wonderful!

idag(tisdag) steg jag upp 5,30 för att åka med bussen som gick 6.50 till skolan..
så gjorde jag ett matteprov, och ett engelska(nationella)prov.. engelskan klarade jag och nu har jag inget mer engelska A, :D soooo great!

sen så tog jag bussen till arvidsjaur 15.20... jobbig dag, mest bara bussresor.. men det var ändå värt det.. att få göra klart en kurs och sen säga hejdå till alla kompisar osv :)
men nog kommer vi ses i sommar också :> typ pdol åde :)
kommer bli nice, och nu har jag SOMMARLOOOOV!
fastän de inte riktigt känns som det... men på fredag så kommer det kännas mer som det eftersom att då har alla andra här hemma skolavslutning.. och det behövs en riktig skolavslutning för att verkligen känna att det är sommarlov.
alltså dedär att klä upp sig jättefint, fixa håret, samlas på skolan, gå efter hela storgatan till kyrkan, sen lyssna på det uuurtråkiga samtalet som prästen snackar, och sen få höra hon säga; nu är det sommarlov!, och sen få springa ut..

då är det äkta!


jajaa. nu ska jag kolla film och sen sova...
balen imorgon! :D


godnatt, heejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam