tisdag 29 juni 2010

just do it

Tänker du göra det här testet - tydligen
Tänker du ljuga något – nej
Vad har du gjort idag – varit med älskling, färgat håret, ätit pizza
Gillar du mjukglass – jadå
Hur många gånger har du varit på Liseberg – noll
Brukar du tala sanning – jå
Är du kär just nu – ja!
Hur gammal är du – snart 18
Gillar du hundar – jag älskar hundar
Har du haft en fästing någon gång, isf när då – aldrig
Bloggar du – ja ;b
Gillar du skolan – ibland.. men nu är jag ganska less
Tycker du det här testet är roligt – nja.. inte värst
Hur många sms skickar du om dagen – inte alls många.. typ 5
Är din mobil viktig för dig – ja de är den
Tycker du om att spela tvspel – haha jå
Är blå eller röd din favoritfärg – röd
Om inte, vilken är det då – svart och röd
Har du facebook – klart jag har
Har du haft något husdjur – jag har en hund
Gillar du musik – klart ja gör :)
Vad är det bästa du vet – min underbara pojkvän oskar!
Bryr du dig om miljön – jå.. men jag är inget miljöfreak
Tycker du svenska flaggan är fin – jadå
Hur många frukter äter du om dagen – inte så värst många.. beror på..
Har du långt till skolan – ifall jag är i arvidsjaur så ja.. men i öje så typ en kvart
Varför gör du det här testet – för jag har inget annat att blogga om
Gillar du att gå promenader – ja det gör jag :)
Vad är det klantigaste du har gjort i ditt liv – det vet jag inte
Brukar du skratta – haha, jå :)
Hur många band har du sett live – vet inte
Vilket är bäst, sommar eller vinter, varför – både och! kan inte beskriva varför
Börjar ditt mobilnummer med 070, 076 eller 073 – 076
Tycker du det är konstiga frågor – nja
Skulle du vilja åka till Hawaii – jo :)
Hur många gånger har du badat i år – 3
Max eller Burger King – MAX!!
Gillar du att sova – ja, med oskar!
Vem var din första bästa vän – elin grahn
Har du någon bästa vän nu – jo, hanna nilsson
Gillar du någon i hemlighet – nä :b
Vilken är den bästa känslan som finns – det vet jag inte.. kärlekskänslan
Hur känner du när du är kär – som jag gör nu, underbart lycklig 24/7!
Har du många kontakter på msn – vet inte :b
Vad är det sämsta du vet – svikare, skitsnack, lögnare..
Skriv vilken bokstav som helst – O
Hur många gånger har du sagt ”jag älskar dig” till någon – absolut ingen aning :b
Varför fortsätter du göra dom här frågorna – haha, vet inte
Tycker du om grisar – dom är söta
Hur gammal är du – snart 18
Vad är ditt bästa minne – alla minnen med oskar
Kollar du på melodifestivalen varje år – nej
Varför – it sucks
Har du långa naglar – nej, men jag önskar att jag hade
Vilken färg är det på din tröja – grå
Tycker du att det är snyggt med blont hår – jo, men det skulle inte passa på mig
Gillar du glass – klart jag gör
Har du någon lärare som du hatar – hatar är ett starkt ord
Tycker du att det här testet börjar bli jobbigt – ja lite..
Vill du att det här testet ska ta slut – gärna
Vad ska du göra efter det här testet – fortsätta kolla min serie och pussa på oskar
När sa du ”jag är hungrig” senast – klockan 16 typ
Vad tänker du på just nu – pizza och pussar
Vad tänker du på när du ser ordet ”Träd” – ett träd? 
Vad ska du döpa ditt barn till - jag vet inte riktigt
Katter eller råttor – båda!
Gillar du att läsa – ja om det är en bra bok =)
Vilken är den bästa filmen som finns – finns så många
Hur lång är du – 167,5 !
Vilken smiley gör du oftast – :) & :b
Hur skulle du beskriva dig själv – snäll
Tycker du att matte är svårt – ja, jättesvårt!
Tror du på gud – nej
Har du åkt skateboard någon gång – prövat, men det gick ju inte så värst bra
Hur många har du lärt känna genom Internet – inte så många
Har du läst tyska någon gång – nej
Säg en sak du vill göra innan du dör – vet inte
Tror du folk kommer orka läsa igenom det här testet – nej det tror jag inte
Vilken är den bästa resa du gjort – till USA
Viken är din favoritlåt just nu – utan fina andetag - carolina wallin pérez
Din musiksmak – allt
Tycker du Lasse är ett fint namn – ibland
Är du nöjd med ditt namn – javisst
Om du inte fick heta ditt namn, vad skulle du då vilja heta – vet inte
Börjar det här tråka ut dig – JA
Skriv vad du vill nu – jag älskar oskar!
Varför skrev du det – för att det är 100% sanning
Fattar du att någon kan ha gjort det här testet – nja
Vad tror du att du kommer bli när du blir stor – vuxen
Vilken klass går du i nu – börjar 2hund
Vilket är det bästa tv-programmet – finns många
Följer du någon tv-serie, vilken isf – true blood :D
New York eller Göteborg – new york
Norge eller Kina – vet inte.. båda
Tycker du att Sverige är ett bra land - jo :) 
Hur mycket är klockan – 00:06
Är du trött – inte så värst. men har lite ont i skallen
Gillar du munspel – de är sött
Skulle du vilja springa en mil nu – om jag kunde
Om jag säger oj, vad säger du då – hoppsan
Hur svarar du i hemtelefonen – matilda
Hur svarar du i mobilen – hallå
Gillar du att skriva med bläck – löööv it
Tror du att det kommer finnas svävande grejer i framtiden – i hope
Kan du tänka på hur stor rymden är utan att bli konstig – haha, nej
Skulle du säga att du är en fjortis – nej verkligen inte
Har någon sagt att du är en fjortis – jå
Talar du sanning hela tiden – ja
Åker du helst buss eller tåg – inget
Vilken stad är den bästa som finns – grannäs
Vad/Vem tänker du på när du hör Jönköping – en fjäril
Har du druckit kaffe någon gång – japp
Läser du tidningen varje dag – nej
Vad blir 38 + 79 – 117
Varför orkade du inte räkna ut det – oskar gjorde det åt mig 
Skulle du vilja slå på något just nu – skulle vilja slå på min skalle tills den blev bättre.. men jag gissar på att oskar skulle stoppa mig efter första eller andra slaget.
Har det här testet påverkat ditt humör – jag fick mer ont i skallen
Gillar du saft – ja
Hur många gånger har du varit i Thailand – noll
Är tjugo minuter lång tid – om man har tråååkigt så ja
Nu tar det här testet slut, blir du ledsen då – NEJ
Säg en som du tycker borde göra det här testet – oskar :D men han kommer aldrig göra de.. :(
Nu blir det hej då, vad är det sista du vill säga – du vet att jag älskar dig oskar. över allt annat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam