fredag 4 juni 2010

i wonder if i have a bluetooth

idag ska jag till tandläkarn å laga en tand.. känner mig inte så taggad om jag ska vara ärlig...
däremot är jag väldigt taggad på de fina vädret!
tänk om man hade haft en systemkamera, shit så fina sommarbilder man hade kunnat ta då..
men jag antar att de får duga med min vanliga kamera (den är bra, de är inte de ja menar) och min telefonkamera...

jaja, idag är de fredag och de betyder riktig helg. de är så tråkigt att få helg på en onsdag, för då finns det verkligen ingenting att göra eftersom att alla jobbar å går skola!

men ikväll ska jag faktiskt få sova tillsammans med oskar, och oj vad jag har längtat..
känns så konstigt när jag är hos han på kvällarna, men när han ska sova så far ja hem...
inte roligt alls... :(

men inatt blir de mys!

jaja, nu ska jag börja göra mig klar =)
vi hörs senare om hur de har gått.. ska nog gå en prommis med mitzi också. saknar henne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam