söndag 20 juni 2010

i'm nothing without you

det blev inga bilder, för jag glömde helt bort att jag hade en kamera igår :b haha, men kul var det iallafall!
roligt att träffa hela oskars släkt! :)

helt sjukt att det rymdes 34 stycken i huset! :D + 4 hundar!
inte dåligt alltså!
jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva.

men jag har iallafall fått skjuts hem av oskar nu :( tråkigt att måsta sova ensam.. men han ska upp å jobba imorgonbitti.. ska iallafall drömma om han inatt..

snart ska ja he igång the sims :) bara som en litet tidsfördriv.


och imorgon (om det är fint väder) så ska jag ut och cykla en långsväng med mitzi och sen klippa bort hennes vantar! ;)


och att man blir glad av ett sånthär sms är ju sanning på högsta nivån!
: puss på den finaste gumman i världen. godnatt älskar dig puss       

UNDERBART!


PUSS PÅ VÄRLDENS BÄSTA OSKAR!
du gör mig så underbart lycklig med dina fina ord!
och ditt fina leende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam