måndag 10 maj 2010

you appear just like a dream to me

älskling :*
_______________________________________________

hm, idag vaknade vi typ 10.30 :)
sen tog vi de bara lugnt! senare for vi till malin å hjälpte henne att bära nå möbler för hon flyttar till örebro om nå tag..

sen skjutsade oskar mig till pappa för att han ska snart på träning + att jag skulle käka åså..
nu ska jag strax hoppa i duschen och senare ska jag göra negerbollar för de är negerbollens dag imorgon ;) hehe. sen ikväll ska jag såklart till älskling igen!
är typ en hel självklarhet! babe!

ja, nu ska jag springa och hoppa runt i duschen!
ha de bra, vi hörs senare!
förresten, visst berättade jag att jag inte har nååågon skola i veckan? :D så jag stannar hemma, heeeeeeeeeeeeeeeeeeela veckan!!!!:D

puss,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam