torsdag 13 maj 2010

two is better than one

jag har typ blivit sjuk igen, och skoja inte, jag hatar det!
har en torr och svidande hals, tur nog så kan jag iallafall äta å svälja utan att det tar stopp.
alltså så är de inte likadant som de var förut i min hatade hals. men så länge jag håller halsen fuktig så går det bra, har blivit lite snuvig, iallafall täppt i näsan men förhoppningsvis så går det över snart annars blir jag jävlat galen!! vill inte spendera fler dagar på sjukan.
men jag tror det är på bättringsvägen. det är bara att se de på den positiva sidan, då brukar det bli bra!!
menmen, nu ska jag ta å hoppa i duschen, och kolla om kläderna i torktumlarn är klara ännu!
jag har blivit så duktig nu, tvättar typ jämt, hjälper här.
det känns som att jag vill göra nåt i gengäld eftersom att jag får ha mitzi med mig på skolan!
och tydligen så ser dom förändring på henne, att hon är mer framåt när dom är ute å går, och det känns jättebra, så de blir nån förändring alls! :)
hehe, menmen, ikväll är jag och oskar bjudna på mat hos mamma! sen ska vi hem till han å kolla emil i lönneberga! ;) haha

hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam