måndag 17 maj 2010

förresten, glömde skriva om min helg

oskars pappa har köpt en jämthundsvalp! 8 veckor gammal en liten flicka!
sååhär söt var hon!















söt va? :D

saga heter hon!

jaja, vi for till grannäs i fredags å då hade dom nyss hämtat valpen.
så vi myste på med henne en stund och sen efter middagen for vi in till gråträsk, satt och kollade hockey, och sen började ovädret. haha, åska och en massa regn..
så den kvällen bestod av;
  • hockey
  • åska
  • regn
  • vatten
  • vatten
  • förkylning
  • ramla i vatten
  • ännu mer förkylning
  • blöta kläder
  • hosta
  • ännu mera hosta
haha ;) what can i say? a lot of water!

sen lördagen så vaknade jag typ 7 :/ kunde inte somna om.. helt sjukt.. så jag kollade en film till typ 8.20.. sen så steg jag upp och då var agneta och vovvarna vakna, så jag åt nå frukost med hon ute i de fina vädret och lekte med vovvarna ;) stackars hera som tycker att saga är en pina.. men henne kan ja förstå :p de är alltid svårt när det kommer en ny vovve i familjen!

menmen. oskars släkting+familj bjöd oss på go´middag! inte alls illa! :)

sen for vi hem till arvidsjaur..
nu vet ja inte vad ja ska skriva något mer..
så vi hörs senare!
ha de!


ps, i love u, oskar!

M A T I L D A O S K A R

2 kommentarer:

  1. Jättegullig hund!!! Ja, lite vatten kan ställa till det med förkylning..., men det går över.

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam