måndag 3 maj 2010

en av människans äldsta behov är att ha någon som undrar var man är när man inte kommer hem på kvällen

vet faktiskt inte vad ja ska skriva.
för de enda som är uppoppat i min hjärna är; jag saknar oskar.
för det gör jag..

de känns som att ja verkligen börjar lessna på grans. jag vill inte ens gå skola..
men ja har inget val så de är väl bara att bita ihop?
de som ja tycker är värst är att vara ifrån oskar hela tiden och att åka buss 24/7..
skolan går ju ändå bra.. å min klass är jättebra.. de är bara att ja ska vara ledsen hela tiden när jag är här..

menmen, ja åker iallafall hem på torsdag nu i veckan för att jag ska till tandläkaren på fredag :)

och på torsdag så firar jag och oskar våran 5-månaders-dag! :) då ska vi nog först gå en liiiten sväng på samhället eftersom att de är tjejkväll sen ska vi hem till oskar å mysa! :D läääängtar!

jaja, nu har ja inge mer att skriva tror ja.. har iallafall nyss varit ute med mitzi, nina, boss och chapplin, hennes hundar :)
mitzi fick busa rejält, de var så kul att se eftersom att hon inte brukar leka med hundar! :)
jaja, nu ska ja ringa mamma, sen ska ja prata med älskling.
vi hörs...


puss,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam