tisdag 4 maj 2010

den största lyckan är att veta att någon behöver en

ikväll blev de pyttipanna till middag, var gött! :) och snart ska jag ut en sväng med lillvovven! justnu ligger hon å snarkar ;)

dessutom har ja pratat en stund med älskling.. jag tycker om att höra hans röst när jag är ifrån han. även om vi pratar på nåt sätt typ hela tiden (; msn, telefon, sms. ja, typ hela tin ;)
undra om han tycker att ja är jobbig? han säger att han inte tycker de, men undra? :b

åså har ja pratat en sväng med mamma också.. lite jobbigt.. tyvärr..
ska ringa till pappa också tror ja..

alltså mamma, och pappa, förlåt för att jag är besvärlig.
ni är bra, jag är bara dålig på att visa det..


jaja, vi hörs senare. 2 nätter till sen så får ja fara hem!!

M A T I L D A O S K A R

2 kommentarer:

  1. Bra att prata tycker jag:) kram, älskar dig!

    SvaraRadera
  2. jo det också! :) kraam, jag älskar dig också <3

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam