söndag 23 maj 2010

att lämna dig är det värsta som finns..

jag hatar att säga hejdå till dig.
du är ju mitt allt.. mitt syre.
mitt lyckopiller!

idag har det varit en sorglig dag.
de är sista dagen jag sov i hans hus för dom ska flytta.
sista dagen på helgen, vilket betyder att jag måste fara till öjebyn och sova ensam..
de är så jobbigt. men vi har fått mysa på hela dagen och bara ta det lugnt.
jag älskar våra lugna dagar.
när vi bara myser på och mysermysermyser.. det finns inget bättre!

ja.. jag tänkte bara slänga iväg ett inlägg.
jag grät igen, när vi sa hejdå.. det är verkligen jobbigt.

men vi hörs ikväll.
jag älskar dig oskar, 5000000 gånger månen och tillbaka igen.
du är mitt absoluta allt, utan dig, ingen mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam