tisdag 27 april 2010

visste du att ögonen är ansiktets bröstvårtor?

jamen shit så trött ja blev! helt sjukt att ja blir trött före 12! brukar inte hända så ofta när ja sitter här i öjebyn!
menmen, jag ska iallafall springa ut med mitzi så hon får kissa. sen in å lägga mig.. skönt att somna tidigt! :D

imorgon har jag sovmorgon till 10, sen har jag hundprov (lycka till?! ;b) och sen lunch då de ska vara paaalt.. sen har ja idrott å sen slutar ja! då åker jag och mitzi hem med bussen som går 15.20 =) då kommer jag vara framme ca 17.15 (:

jag längtar hem till älskling så mycket att ja tror jag spricker!
hehe, men nu ringer mat&sov-klockan! men nu är de kissa hunden och sen SOVA!
såå. godnatt på er! vi hörs nästa gång imorgon när jag har kommit hem till arvidsjaur!
ha de bra!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam