onsdag 21 april 2010

ska vi leka min favoritlek? kärleken.

nu har jag kommit hem från skolan.. har haft en lektion idag, engelska.
hmm, tragiskt? JA!
meen, imorgon är jag leedig heela förmiddan, så jag ska försöka sova längre än till 9 iallafall och sen städa klart de ja missat :) sen en idrottslektion efter lunch och sen slutar jag :) skjuts hem!
heeem till älskling! :) i helgen blir de gråträsk! :) UNDERBART!

jaja, nu ska jag städa hela min lägenhet för pappa vill se hur de ser ut imorgon :b och senare ikväll blir de en promenad med johanna och erika å deras vovvar :) tråkigt att ja själv inte har mitzi med mig.. men nästa vecka så blir de träning med erika å ludde å sen promenader :) mys!

jag saknar dig älskling! men imorgon får vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam