söndag 4 april 2010

om världens bästa påsk!

jajjemen! påsken 2010 blev världens bästa påsk!
med världens bästa folk och nääästan världens bästa väder!
vad mer kan man säga? :))


onsdag: for vi till gråträsk/grannäs/vikbacken, tyvärr så krånglade oskars skoter, de sög ju rejält.. tyckte som synd om han då.. men då sen så packade vi typ upp, eldade stugan varm å bara myste på.. senare så for vi till emil å malin, å där var de lite folk :b var där, till ja vet inte. typ... sent. sen for vi hem å sov, iallafall de vi kunde.. de var kallt så inninorden ;) skakade hela natten. men tur ja hade oskar å krama :)
torsdag: kommer typ inte ihåg när vi vakna, men vi tog de lugnt iallafall, alltså jag har hjärnsläpp så ja kommer inte ihåg om de var torsdag eller fredag som vi for iväg till nåt jag inte kan stava å åt sjukt goda våfflor som agneta gjorde över öppen eld.. men nån dag var de iallafall.. tror de var fredag, ;) haha. ska ta reda på de sen :b men senare fick vi mat hos lage å agneta sen på kvällen for vi till emil och malin igen. där var de typ fullt hus =) riktigt trevligt...
sen blev de väl lite mindre trevligt när alla andra for å skulle basta.... några tårar föll.. jobbigt kan jag lova att det var.. men inget som jag vill prata om. det har iallafall löst sig.
sen så for vi hem å myste på som galningar. jag och oskar<3
fredag: ja, då for vi till de stället jag inte kan stava eller uttala ;) men nice var de iallafall! sjukt bra väder å en MASSA roligt folk! :)
tog de lugnt å oskar sov en stund, innan vi for till agneta å lage igen å käkade middag :)
sen for vi till emil en stund innan vi drog vidare till kalle å jenna :)
där var de sjukt mycket folk igen, så sjukt kul! massa massa massa massa ROLIGT! vill faktiskt göra om helgen, för den var så bra!
men vi var där till typ 3 åså for vi hem sen å soooov..
lördag: så tog vi det bara jättelugnt. vi for inte ut på hela dan tillochmed. men de är faktiskt skönt det också! :)
sen blev de iallafall fest i vikis! å, herregud så sjukt j*vla kul!!!!!!!
haha, bilder ligger uppe på facebook, så ni får kolla igenom där..
kan iallafall säga att det blev ganska hårt igår... borde kanske inte skriva de här.. men gör de ändå... mamma, du kanske inte skulle ha läst de där.. ;) <3
blev då några som sov över hos oss igår, för dom tog sig tydligen inte hem, fastän dom hade kunnat göra de.. men, ja. spela roll ;)
kul var de!
söndag: seeeeeeegt, illamående, blä blä och USCH! :ooo
inte ens lite okej.. usch och nä. men nu mår jag bra!


jaja, det var min helg det.. de blev ett ganska långt inlägg..
hoppas ni förstår hur kul jag haft!

SJUKT NICE!
haha, men nu ska ja springa å duscha, sen packa om alla mina grejer, sen ta sig till mamma på nå vänster. och sen så ska ja mysa med oskar!

tack gråträskbor för en underbart bra helg!
puss på Det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam