fredag 9 april 2010

om att de är dags att blogga igen

nu har ja inte bloggat sen i måndags så ja antar att de är dags nu igen..
hm, idag så har oskar kommit hem!!! :D jag har längtat så mycket efter han! sjukt mycket!
menmen, idag har ja och hanna varit ute å ridit i snöregnet ;) haha. faktiskt riktigt mysigt, med tanke på att ja inte har suttit på en häst på mer än 3 månader. ;s var på tiden faktiskt ;)

igår så bakade jag och mamma en massa bullar :) riktigt GOTT! ;D
åsåå fick man två dåliga nyheter också :(
1. lena, min morbrors fru har fått en blodpropp i lungan :(( usch så deppad man blev då man fick veta de..
åså sen 2., så natten mot igår så var de nån som stal ca 10-12 kg torrkött av oss! vart är världen påväg!?

jaja, blev arg över de kan ja då lova..
men bullarna gjorde mig glad. och nu ikväll kommer ja bli ännu gladare för då får ja träffa min älskling!!!!


puss,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam