torsdag 29 april 2010

ett vänligt ord kan hålla en varm hela vintern

var dålig på att blogga igår känns de som :b menmen.
nu sitter jag hemma hos pappa helt ensam och stirrar in i datorskärmen..
har varit hos oskar men for hem för ungefär en timme sen.. på min söta pärla ;) haha..
har ju tagit fram moppen igen.. men shit vad ja tycker att de känns pinsamt att köra omkring den när alla andra kompisar kör bil :p haha, men vad gör man när man är född i november? :p

jaja, nu ska jag sitta här å glo en stund till.. sen typ 16.30 ska ja fara å plocka upp hanna å sen fara till gielas å kolla oskars innebandyträning :) kul!
sen middan blir kyckling och ris! gött..

justja, och nästa fredag den 7/5 så ska jag till tandläkaren. fick en tid 11.30 (:

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam