måndag 15 mars 2010

om att inte ha nåt att skriva om..

men jag känner att ja måste uppdatera ändå ;b
sist var ju ändå i fredags ;) 

oskar tycker att ja ska sluta blogga ;) haha.
ja sa åt han att de var sist i fredags som ja bloggade, åså fråga han typ hur ja ides :p 
men de är ju faktiskt kul att blogga, om man nu har nå att skriva om..

menmen, idag så steg vi upp typ 12 om ja inte minns fel, ja var så otroligt seg, fastän de brukar vara jag som vaknar först ;) hehe.
oskar är duktig på att städa nu, tääänk om ja var lika bra som han? 
då skulle mina föräldrar vara överlyckliga.. de är då ett som är säkert..

ja vet då inte vad som händer sen idag, de lär ju märkas..
är iallafall hos pappa i veckan, så ska dit i eftermiddag å käka... 
kanske tar ut mitzi på en promenad också, tror att hon behöver det lika bra som jag =) 
mååååste börja röra på mig mer!!!

haha, å ja som sa att ja inte hade nå att skriva om?
de blev ju ändå ett hyfsat inlägg :b 
även om de inte fanns så mycke sammanhang i de ja skrev, men de blir nog bra ändå.

hhehehehhhehehe, pusshejdå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam